17 oktober 2006

Op naar de hoorzitting

Ik heb net het formulier van het UWV teruggestuurd om aan te geven dat ik inderdaad die hoorzitting wil. Het is natuurlijk maar afwachten of het iets oplevert, maar slechter kan ik er niet van worden.

Het zou echter wel eens volgend jaar kunnen worden voordat ze beslissen of mijn aanvraag voor financiering van een opleiding wel of niet terecht is afgewezen. In de brief zelf staat namelijk dat ze een beslissing nemen binnen 13 weken na de hoorzitting. Dertien weken! Plus nog de tijd tussen nu en de hoorzitting, dat betekent dus dat ze zichzelf zo'n drie maanden, tot pakweg eind januari 2007, de tijd geven om er over na te denken! Maar als ik iets op moet sturen richting wat voor overheidsinstantie dan ook krijg ik maar twee weken de tijd voor.

Toch wel makkelijk als je zelf de regeltjes kunt maken...