13 november 2006

De eerste potentiële klant

Vanochtend was het weer tijd voor een bezoekje aan WerkConsult. Op zich valt er momenteel weinig te doen, m'n ondernemingsplan is zover klaar, het wachten is nu alleen nog op de offertes voor verzekeringen.

Echter, Johan begon al meteen toen ik binnenkwam met "ik heb wat voor je". Eén van z'n andere cliënten blijkt net als ik plannen te hebben om voor haarzelf te beginnen, en had wel interesse in een website. Of ik daar misschien iets voor kon ontwikkelen? Ja hoor, geen probleem! Officieel ben ik dan weliswaar nog niet begonnen, maar iedere potentiële klant is er een, en kennelijk begint ze pas ergens in de loop van volgend jaar met haar bedrijf. Kortom, aan de slag!

2 Comments:

Blogger T sprak...

wat een spannend ontwikkelingen van een reintegratie traject naar een eigen organisatie

wat is je huidige stand van zaken?

zelf binnenkort ook naar werkconsult ben benieuwd

11:24  
Anonymous Anoniem sprak...

Jemig, wat een gedoe.
Wat heb je een boel meegemaakt!!

Groet,
Monique.

(bedankt voor je verhaal)

17:18  

Een reactie posten

<< Home